Αξιωματικά  

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Στα μαθηματικά ο όρος αξίωμα χρησιμοποιείται με δυο σχετικές αλλά διαφορετικές έννοιες: τα «λογικά» και «μη λογικά» αξιώματα. Και στις δύο περιπτώσεις, αξίωμα είναι μια μαθηματική πρόταση, που χρησιμεύει ως αρχή για το συμπέρασμα άλλων προτάσεων με λογικό τρόπο.

Και στην σύγκριση των δύο φύλων, αυτό το αξιωματικά από μαθηματικής πλευράς, είναι πολύ άδικο για εμάς τις γυναίκες. Γιατί όλα σε αυτήν τη ζωή είναι θέμα αριθμών, διαστάσεων και μεγεθών.

Αρχής γενομένης από την γέννηση. Περιχαρής ο νέος πατέρας κερνάει γιατί απέκτησε το πρώτο του παιδί! Και ας έχει άλλο ένα κοριτσάκι. Και νόμιμο (εντός γάμου και με την ίδια γυναίκα) και αρτιμελές και κουκλάκι ζωγραφιστό. Όλοι το λένε.
Συμπέρασμα : 1 > 1

Μεγαλώνοντας, όλα τα παιδιά αγαπούν το παιχνίδι.
Αξιωματικά.
Το δεχόμαστε.
Αν τα αγόρια μας όμως έχουν σαραντατρείς μελανιές σε κάθε πόδι και άλλα τρία σπασμένα κόκαλα κατά καιρούς, είναι απλά α γ ό ρ ι α. Είναι η φύση τους να είναι ζωηρά, να εξερευνούν, να ανακαλύπτουν.
Στα κορίτσια αρκούν οι μελανιές για να σε χρίσουν για μια ζωή, άγαρμπη, ατσούμπαλη, σκουντούφλω.
Στην καλύτερη; Χωρίς καμία αίσθηση του χώρου!
Λες και πρέπει να έχεις δίπλωμα τοπογράφου μηχανικού για να μην χτυπάς τα γόνατά σου.
Συμπέρασμα : 43 + 3 < 43   Μεγαλώνοντας λίγο ακόμη τα εν λόγω αδελφάκια, αποφασίζουν να ασχοληθούν με τα σπορ. Ποδόσφαιρο ο Γιαννάκης. Ποδόσφαιρο και η Μαιρούλα. Κεντρικός, επιθετικός, μέσος ο Γιαννάκης, γκολκίπερ η Μαιρούλα! Στον πρώτο αγώνα βάζει γκολ ο Γιαννάκης. Παικταράς! Πιάνει τρία η Μαιρούλα και σώζει την ομάδα; Μα είναι άθλημα αυτό τώρα για κορίτσια; Κοίτα την πως είναι με την στολή. Αγοροκόριτσο τουλάχιστον! Συμπέρασμα : 1 > 3

Αρχές εφηβείας. Ένα και εβδομήντα στο ύψος ο Γιαννάκης, «ας ελπίσουμε να μην πάρει από το άλλο σόι και μείνει ζουμπάς ο μικρός». «Μικρός είναι ακόμη, θα ψηλώσει».
Ίδιο ύψος η Μαιρούλα, γυναίκα ήδη. Μην ψηλώσει όμως άλλο, θα γίνει άχαρη.
Ίσως η μόνη φορά που οι αριθμοί είναι υπέρ των κοριτσιών.
Συμπέρασμα : 1 < 1 Προσώρας, γιατί θα το ξαναπιάσουμε αυτό το θέμα.   Εφηβεία και γκομενιλίκια! Από τα δεκατρία έχει γκόμενα ο Γιαννάκης! Εντάξει πλατωνικό δεν λέω, αλλά έτσι πρέπει να είναι. Στην ώρα του. Α, όλα κι όλα, πρέπει να μαθαίνει το παιδί! Και είναι και μεγαλύτερή του και αντικειμενικά, κατά τον μπαμπά πάντα, είναι και ….άρα. Στα δεκαπέντε της Μαιρούλας μαθαίνει ο μπαμπάς κάτι για γκόμενο και το τι ακούει, δεν λέγεται! Στην καλύτερη φταίει το ποδόσφαιρο. Μέσα στα αποδυτήρια με τόσα αγόρια που γυρνάει όλη μέρα, τι περιμένεις; Κάποιος θα βρεθεί να μου το διαφθείρει το μικρό μου. Στην χειρότερη ίδια η μάνα της η τσούλα, ή με αυτά τα ξέκωλα που κάνει παρέα… Μόνο που είναι τα εν λόγω ξέκωλα, είναι οι   …άρες που φυστικώνει ο Γιαννάκης. Άσχετο. Συμπέρασμα 13 > 15

(το γεγονός ότι η Μαιρούλα από τα 13 της έχει πάρει όλον τον πάγκο –μην κάθονται έτσι χωρίς να κάνουν κάτι τα παιδιά- και έχει δώσει δουλειά για το σπίτι σε όλη την κερκίδα, το αφήνουμε ασχολίαστο).

Εκείνο το θεματάκι που αφήσαμε μισό;
Εκείνο καλέ, με την σωματική διάπλαση των παιδιών, μην κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε!
Ήρθε η ώρα στα δεκαεπτά να το ξαναπιάσουμε.

Δεκαεπτά ετών λοιπόν ο Γιαννάκης,1,85 στο ύψος και 95 κιλά.
Πότε έγινε άντρας, δεν τα καταλάβαμε. Και αν έχει και λίγο κοιλίτσα;
Ε, τι να κάνουμε.
Ένα καλό εργαλείο χρειάζεται και καλό υπόστεγο.
Δεκαεπτά ετών η Μαιρούλα που εντωμεταξύ έχει γίνει πλέον Μαριλού. Πιο σικ, δεν λέω. Γράφει καλύτερα και σαν όνομα στο προφίλ της στα social.
1,82 και 68 κιλά ! Κατά γενική ομολογία, μανεκέν.
Κατά τον μπαμπά, «ίδια η θεια της η αγγούρω» (από το σόι της μαμάς φυσικά η θεία).
Αν έχει και μεγάλο στήθος; Από μπατάλω μέχρι αγελάδα οι χαρακτηρισμοί.
Πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσει το ποδόσφαιρο! Πως θα τα καλύψει στο πέναλτι;
Μικρό στήθος; Άχαρη βρε παιδί μου. Ίχνος θηλυκότητας από μικρό αυτό το παιδί.
Κοίτα να δεις που θα μου ζητάει και λεφτά για σιλικόνες αργότερα!
Συμπέρασμα;
Αλήθεια τώρα;

Και μεγαλώνουν τα παιδιά και έρχεται η ώρα να σπουδάσουν.
Το μεγάλο Βατερλό για την Μαιρούλα – Μαριλού.
Περνάει με την πρώτη και στην δεύτερη σχολή προτίμησής της! Εντάξει, αν δεν είχε και τους γκόμενους να την αποσπούν από τον στόχο της, θα μπορούσε και καλύτερα.
Αλλά δεν γίνονται όλα! Και ποδόσφαιρο και γκόμενοι και διάβασμα; Κι ας ήταν άριστη μαθήτρια πάντα. Έπρεπε να περάσει στην πρώτη σχολή προτίμησης, που συμπτωματικά πάντα, προτιμούσε και ο μπαμπάς.
Δίνει εξετάσεις ο Γιαννάκης. Αποτυγχάνει. Το έφαγε το άγχος το παιδί μου.
Ξαναδίνει. Περνάει σε μία σχολή. Εντάξει, δεν του πολυαρέσει του μπαμπά, αλλά πρέπει να βρει το παιδί τι του αρέσει να κάνει, για να το κάνει και καλά!
Είδες όμως; Δεν το έβαλε κάτω ο παιδαράς μου και τα κατάφερε!
Να δεις που και πέρυσι που δεν πέτυχε, εκείνη η πουτανίτσα που τον παράτησε δυο μήνες πριν τις εισαγωγικές, γιατί ήθελε λέει να διαβάσει, αυτή φταίει για όλα!
Συμπέρασμα : 2 – 1  το σκορ για τον Γιαννάκη.
Για να μιλάμε και με ποδοσφαιρικούς όρους.

Το αξίωμα ή αρχή στη λογική, είναι μια πρόταση η οποία δεν αποδεικνύεται, αλλά θεωρείται είτε προφανής, ή αποτέλεσμα κάποιας απόφασης. Έτσι, αξίωμα είναι μια λογική πρόταση, της οποίας η αλήθεια θεωρείται δεδομένη και χρησιμεύει ως αρχικό σημείο για την αναγωγή και το συμπέρασμα άλλων αληθών προτάσεων, ανάλογα με τη θεωρία που εφαρμόζεται.

Και αυτή τη φορά τη θεωρία θα την εφαρμόσει η Μαριλού.
Αξιωματικά.
Γιατί πλέον, δεν την ενδιαφέρουν τα μαθηματικά.
Άλλωστε την φιλοσοφική τελείωσε.

Και όταν θα την ρωτήσουν: «Με πόσους άντρες έχεις πάει;»
Θα απαντήσει: «Με πέντε».
Πάντα μονός αριθμός.
Και μετρήσιμος στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Και ας ήταν εκατόν πέντε.

Ενώ ο Γιαννάκης στην αντίστοιχη ερώτηση θα πει: «Εκατόν πέντε»
Και ας ήταν πέντε.

Μοιράσου το!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Δείτε Επίσης

Βρείτε μας στο Facebook

Δείτε Επίσης

Βρείτε μας στο Facebook